четверг, 10 ноября 2011 г.

Олена Захарова звинувачує у смерті доньки лікарів

Зірка серіалів «Кадети» і «Серафима прекрасна» 36-річна Олена Захарова, у якої померла 8-місячна дочка, звинувачує в смерті Анни-Марії лікарів.«Я не знаю, як тепер жити далі! - Тремтить голос нещасної матері. - Моя дівчинка була такою світлою, променистою ...».Анна-Марія була першим і єдиним дитиною акторки. Вона ніяк не може змиритися з тим, що її дитину більше немає, пишуть «Таємниці зірок»
«Почалося все з температури, - розповідає Захарова. - Я вночі викликала «швидку». Медики оглянули Анну-Марію і сказали, що це - всього лише ГРВІ! До лікарні дочку не взяли і навіть ніяких ліків не дали. Ну думаю: «Дитинка хворіє, температура. Зараз же осінь ... »Але в 12 дня доньці стало гірше, і я викликала другу« швидку ». Лікарі відразу забрали її в Другу інфекційну лікарню Москви. Виявилося, у дитини сильна інфекція - менінгокок! Кажуть, що від неї дуже часто помирають ... Але лікарі боролися за життя доньки. Спочатку говорили навіть, що є надія на одужання. А потім ... почалися погіршення. Анна-Марія була в реанімації тиждень ... »
Весь цей час Олена не відходила від дівчинки. «Ми повинні були виїхати до Франції. Ох, якби ми полетіли, її б там врятували, - зітхає Захарова. - Я боюся, що, швидше за все, лікарі винні у смерті доньки. Адже перша «швидка» запевнила мене, що у неї всього лише ГРВІ ... Якби медики відразу забрали дитину до лікарні, трагедії, може, вдалося б уникнути. Але тепер вже занадто пізно ».
fairy-woman.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий