воскресенье, 4 декабря 2011 г.

Інститут шлюбу руйнується


Інститут шлюбу руйнується, цінності стираються, біле стає чорним, а чорне білим. Чоловіки давно не ті міцні стіни, за якими хочеться ховатися, жінки перестали бути крихкими і беззахисними створіннями. Але іноземне словосполучення Freelove ми як і раніше заперечуємо всім своїм єством.

Яким би прогресивним не було сучасне жіноче мислення, як тільки мова заходить про відносини, в більшості ми всі стаємо моторошними моралісткамі. Особливо, якщо розмова йде про відносини подруги. Скільки відразу доводів і аргументів у нас з'являється, щоб довести їй, що він не той самий принц, призначений їй долею. І за що ми лінчуем чергового Петю, тільки вдуматися: за те, що вчасно не подзвонив, за те, що не відповів на смс, за те, що був онлайн і не прочитав повідомлення, за те, що не поставив плюсик під новою фотографією, де подруга в повній красі, за те, що не проводив до дому, за те, що не прийшов з квітами. А якщо цей Петя не черговий, а вже давно законний і офіційний супутник, то тут все зовсім погано, ми готові його розіп'яти за те, що він не помив посуд, за те, що не сходив в магазин, за те, що забув про річницю , за те, що не привітав з іменинами, за те, що давно не говорив про божественну красу дружини, за те, що пішов один на корпоратив, за те, що всю суботу грав з друзями в хокей і т.д. Адже кожна з нас хоча б раз у житті приводила подібні приклади, щоб подруга одумалася і почала дивитися на речі тверезо.

І це говоримо ми - сучасні й упевнені в собі жінки, які на кожному кутку кричать про свою незалежність і здатності мислити радикально. Де ж тут дух свободи?

Хто взагалі сказав нам, коли дзвонити вчасно, а коли ні, і з яких пір хокей це погано, а весь день перед телевізором разом це добре? Чому в нашій голові, що живе в 21 столітті, залишилися ці незрозумілі стереотипи? І не через них чи кожна друга жінка незаміжня?

Нещодавно, будучи присутнім при черговій жіночої проповіді про показники справжньої любові, я в сотий раз задумалася, чому ми так яро заперечуємо вільного кохання, а по-нашому - вільне кохання. Адже в цьому словосполученні ключове слово - любов, і воно на місці, а вільна увазі лише одне - вільна від забобонів і пережитків минулого.

Пора закінчувати оперувати категоріями срібного століття, чоловіки давно не завойовники і не добувачі, любов не поезія Цвєтаєвої, а романтика не серенади під вікном, та й ми вже зовсім не ефемерні створення в криноліні.

Так чому ж ми ображаємося на нього за те, що не подзвонив увечері, невже нам не з ким поспілкуватися в епоху процвітання соціальних мереж. Чому, як і раніше чекаємо якихось подвигів, знаючи, що він не лицар в обладунках з мечем в руці, а менеджер з ноутбуком в офісі. Чому вимагаємо поезії від тих, хто так рідко читає навіть прозу. Навіщо йому мити посуд, якщо є спеціальна машина, яка зробить це в сто разів краще. Міркуючи таким чином, я задумалася, а для чого взагалі сучасній жінці потрібен чоловік?

Якщо після пояснень Яндекса я можу краще прибити полицю, ніж представник нібито сильної половини людства. Навіщо мені потрібно, щоб він умів лагодити кран, якщо у мене є сусід дядько Саша сантехнік зі стажем, який готовий прийти на допомогу в скрутну хвилину. Навіщо мені за кермом вислуховувати купу коментарів і зауважень щодо свого водіння, якщо мені набагато приємніше насолоджуватися улюбленою музикою. А якщо раптом щось зламається в дорозі, то мене набагато швидше врятує моя ж усмішка і проїжджаючі повз чоловіки, які з куди більшим задоволенням допоможуть милій дівчині, ніж роздратований, які викрикували фрази типу "жінка і машина як мавпа і граната" і обвинувачує в поломки мене супутник на сидінні справа. Я не хочу дивитися футбол, я люблю фільми про кохання. Мені неприємно готувати м'ясо, яке він так любить, тому що я вегетаріанка. Я хочу сидіти з подругами в кафе стільки, скільки мені захочеться, а не до тих пір, поки він на роботі. І якщо мені сподобаються туфлі, я витрачу всю зарплату на них, не вислуховуючи моралей з приводу своєї неекономністю від людини, яка заробляє менше за мене. І по телефону я можу говорити хоч до ранку. А ще виносити сміття, поливати квіти, мити підлогу, ходити в магазин я теж цілком можу самостійно, і не треба нікого про це просити і погоджувати такі прості речі. Подібних прикладів можна навести ще мільйон, і вам дуже пощастило, якщо той, хто поруч з вами, кардинально відрізняється від вищеописаного портрета, але, на жаль, більшості сучасних лицарів притаманне зазначені риси. Питання напрошується сам собою. Навіщо потрібен чоловік, якщо у свободі набагато більше плюсів?

Може, нам пора перезавантажити свої жіночі принципи і внести зміни в список під назвою "те, що повинен робити чоловік"? Як би сумно це не було, в сучасному світі ніхто нікому нічого не винен. Ми повинні тільки собі! Повинні пообіцяти, що будемо щасливі! А двигун жіночого щастя в 21 столітті все одно любов, тільки інша, трансформована, - вільна любов.

Хіба простір, вільний від стереотипів і обмежень, не найкращий грунт для народження найпрекрасніших і світлих почуттів? Вільні відносини не означають щоденну зміну партнерів і безладні статеві зв'язки, зовсім ні. Просто у вільних стосунках люди бачаться тоді, коли хочуть, дзвонять тоді, коли вважатимуть за потрібне, і дарують подарунки не по святах, а від душі - хіба це не прекрасно?

Після довгих, серйозних і вельми консервативних відносин, які так ні до чого і не привели, в моєму житті з'явився новий чоловік. Він не дарував подарунків, не дзвонив тижнями, писав дурні смс, пропадав у найнесподіваніші моменти і з'являвся в найнепередбачуваніших місцях, не робив компліментів і не проводжав до дому, але зустрічі з ним були найяскравішими, і він повністю перевернув мій світ. Так тривало близько двох років, подруги навперебій кричали, що так тривати не може, кинь його, ти гідна більшого, батьки говорили - це не серйозно, тобі про майбутнє треба думати, тобі вже не 15 і не 20 ... А я знала, що ніякі серйозні і постійні чоловіки не замінять мені цього самовпевненого, пропадає людини-загадку. Тиждень він не приїжджав, не дзвонив і не відповідав на дзвінки, я прийняла це мужньо, так, як звикла. А вчора він з'явився з величезним букетом і сказав: "Виходь за мене заміж".

Щоб стати щасливою, треба прийняти правила цього століття. Любов стала вільною, норовливої, безмежною. Прийміть її такою, і вона відповість вам взаємністю.

Будьте щасливі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий